Zsírégető zóna grafikon.


Azért pont itt van ez a zóna, mert így az edzés már elég magas intenzitású ahhoz, hogy értékelhető mennyiségű energiába kerüljön, ezért a test rákényszerüljön a zsírsavak mobilizálására, de elég alacsony intenzitású ahhoz, hogy percnél tovább lehessen végezni.

segítek gyorsan fogyni

Azonban a számottevő zsírégetés is csak az edzés Nézzük meg, miért! Aerob edzés Amikor nekikezd edzeni, a szervezete azonnal elkezdi felhasználni az izmokban zsírégető zóna grafikon glikogént. Az edzés elején egyrészt gyorsabb oxigénfelvételre ösztökéli vagyis gyorsabban fogja venni a levegőtmásrészt az zsírégető zóna grafikon kiszállítását is meggyorsítja vagyis növekedik a pulzusa.

Ha az aktuális edzéshez szükséges oxigént képes a szervezete szállítani aerob edzésakár percig is az izmokban lévő glikogént használja fel.

Hozzászólások 0 Amikor valaki fogyókúrázni kezd, az első dolga, hogy elindul futni. Ha egy kicsit tapasztaltabb az illető már azt is tudja, hogy a futás intenzitásának legjobban meghatározható módja a pulzusmérés. A futás intenzitását ugyanis pontosan meg kell határozni.

Nincs számottevő zsírégetés. Nagyjából perc elteltével a szervezete aggódni kezd, hogy ugyan az oxigénszint megfelelő és használja a szénhidráttartalékokat, de nincs energia-utánpótlás.

Ezért úgy dönt, hogy fokozatosan csökkenti a glikogén felhasználását és ezzel egy időben nekikezd a zsírok lebontásának, hogy abból nyerje az energiát. Vagyis az edzés Innentől kezdve egyre nagyobb szerepet kap a zsír energiaként történő felhasználása. Annyi zsírt éget el az edzés alatt, amennyi ideig folytatja az edzést a Intenzív szakaszok beiktatása Ennél sokkal hatékonyabb, ha intenzívebb szakaszokat illesztünk be az edzésbe.

Zsírégető Metabolism légzés fogyás Zsírégető Metabolism légzés fogyás news.

A jó minőségű, nagy intenzitású edzés rövid ideig tart ugyan, de ekkor a szervezet azonnal pánikba esik, hogy az izmoknak talán nem áll majd rendelkezésére elegendő energia. Annyira sokkolja a szervezetet, hogy rögvest elkezdi égetni a zsírt.

zsírégetés kb

Három-négy ilyen intenzívebb szakasszal már a perces edzésidő is elegendő a totális zsírégetéshez, nincs szükség ennél hosszabb tréningre. Sőt, a zsíraránya sokkal gyorsabban csökken 1.

  1. A zsírégető zóna nyomában
  2. Zsírégető Metabolism légzés fogyás

Az alacsonyabb zsírégető tartományban végzett edzéseknél kizárólag az edzés alatt égetünk kalóriákat. Az edzés után semmit.

hogyan lehet lefogyni asap

Ezzel szemben a magas intenzitású intervallumtréningen az edzés után akár órára megnövekedhet az energiafelhasználás. Ugyanis a szervezet egy ilyen sokk után még rengeteget dolgozik egyrészt azon, hogy az eredeti állapotokat helyreállítsa, másrészt azon, hogyha legközelebb ilyen lesz, akkor jobban bírja.

Ez az energia pedig már mind zsírból megy!

napi két étkezés a fogyás érdekében

Mivel edzésről edzésre egyre nagyobb erőt tud kifejteni, napról napra fokozódik az energiafelhasználása, tehát az alkalmankénti zsírégetése is növekszik.

Nem véletlen, hogy a testzsírarány csökkenését tekintve az eddig elvégzett kísérletekben a relatív rövidsége ellenére rendre az intervallum edzés jön ki győztesen az állandó alacsony vagy közepes intenzitású edzésekkel szemben.

karcsúsító farmerdzseki

Természetesen ettől még ugyanúgy igaz, hogy nem szabad siettetni a fogyást. Heti maximum 0, kiló, és nyugodt lehet a fenntarthatóságban.

lila doboz karcsúsító