Súlyok az otthoni fogyáshoz


etrend hizasra karcsúsító konyhai kütyük

A fogyókúrádnak nagyon hatékony kiegészítése lehet az erősítő edzés, ez ugyanis hozzájárul, hogy minél kevesebb izmot veszíts a diéta során, sőt, akár növeld a meglévő izomtömegedet. Ez azért jó, mert az izmok több kalóriát égetnek, mint a zsírszövetek, már csak azzal is, hogy a szervezetnek fenn kell tartania őket.

hogyan lehet megkérni a fogyásra az első heti fogyás megtámadása

Ilyen módon pörgetik az anyagcserét, növelik az energiafelhasználást, gyorsítják a zsírégetést, és védenek a visszahízással szemben. Az izomépítés egy hatékony módja a saját súllyal végezhető tréningek mellett, ha súlyzókkal edzel. Ebben azonban nincsen egyetlen olyan súlyzóméret, mely mindenkinek, minden gyakorlathoz megfelelő lenne.

Felvétel a kívánságlistára Telepítés A legjobb alkalmazás nőknek otthoni zsírégetéshez és fogyáshoz! Egyszerű és hatékony zsírégető edzésekkel fogyaszthatja hasi, combon és a karon lévő zsírpárnáit. Kövesse a 30 napos tervet, és dolgozzon napi néhány percet a fogyásért és fitten maradásért! Nincs több mentség!

Segítünk, hogy kiválaszthasd a számodra megfelelő súlyokat. Mekkora súllyal eddzek? Az amerikai National Strength and Conditioning Association a súlyok használatára vonatkozó ajánlását úgy állította össze, hogy az elvégezhető ismétlések számát vette alapul.

Eszerint az ideális súlyzóméretet úgy lehet meghatározni, hogy hányszor tudod vele elvégezni az adott gyakorlatot, mielőtt teljesen kifáradnak az izmaid.

hogyan égeti a hasi zsírt a cla könnyű zsírégető ételek

Ha nem fárasztó a súlyzózás, és elmarad az égő érzés, akkor nem elég nagyok a súlyzók. A kezdők számára ideális az olyan súly, melyet kétszer alkalommal meg tudnak emelni.

könnyen fogyókúrás tippek súlycsökkenés bcp után

Ez általában egy és hét kiló között mozog, de ez függ az alapedzettségtől, nemtől, kortól és gyakorlattól is. Ez az ismétlésszám és súlyzóméret elegendő egy súlyok az otthoni fogyáshoz izomzat és erőnlét kiépítéséhez, sőt, a ritmus és technika begyakorlásához is optimális.

Nem mersz súlyzózni, mert attól félsz, nem fogsz fogyni?

Érdemes nagyjából négy héten keresztül ezt a méretet használni, majd a céljaidnak és fejlődésednek megfelelően fokozatosan növelni. Természetesen ez azt is jelenti, hogy nem minden izomcsoportot fogsz azonos súlyzókkal edzeni.

Míg a bicepsz esetén kiló is megfelelő lehet, addig a gyengébb tricepsszel lehet, hogy csak kilóra lesz szükséged.

betegség használata fogyáshoz hodgetwins nem tud fogyni

A combjaid viszont ennél jóval többet bírnak, így akár egy 20 kilós vagy még nagyobb súlyzó sem túlzás a guggolásokhoz. Érdemes a súlyzókat éppen ezért készletben vásárolni, illetve olyan típust választani, melyre te magad szerelhetsz fel különböző mennyiségű súlyt.

A hosszútávfutók számára ajánlott, hogy erőnlétüket és izmaik kitartását inkább kisebb súlyzókkal növeljék, melyekkel ismétlést képesek végezni.

Ezzel szemben, aki izomtömeget szeretne növelni, annak a nagyobb súlyokat kell célba vennie, enélkül ugyanis nem fog fejlődni.

Akár fogyni szeretne az ember, akár tónusosabb, szálkásabb izmokra vágyik, az erősítő gyakorlatokat nem hagyhatja ki a repertoárjából. Bár a kardió edzések híresen jól égetik a zsírt, hosszútávon az izomfejlesztés ugyanolyan fontos, ha nem fontosabb a tartós fogyáshoz. Egy os, a British Journal of Sports Medicine című folyóiratban megjelent cikk szerint az erősítés nemcsak az erőnlétet fokozza, hanem a csont- és izomtömeget is növeli, ezenkívül jót tesz a keringésnek és az általános közérzetnek, éppen ezért különösen fontos, ha valaki meg akarja őrizni a fittségét és az egészségét.

Ilyenkor érdemes körülbelül olyan súlyt választani, mellyel ismétlést 14 napos diéta femina három sorozatban.