Sima lépés a fogyáshoz


7 egyszerű lépés a sikeres fogyáshoz

Twitter Pinterest Ha a sétát, a gyaloglást szemelted ki arra, hogy segítsen megszabadulni pár pluszkilótól, akkor azon felül, hogy megteszel legalább napi Barátkozz meg a lépésszámlálóval! Ha fogyni akarsz, kezd azzal, hogy lépésszámlálóval pár napig figyeled, átlagosan hány lépést teszel meg egy nap, és először ezt növeled napi lépéssel. Ez után folyamatosan figyeld, hogy állsz a lépések megtételével a nap folyamán, és ha simán megy a dolog, növeld még re a napi lépések számát.

10 perces formába hozó fogyasztó, karcsúsító jóga program

Ne feledd: a napi Ne keress kifogásokat! Hidd el, minden nap lehet jobbnál jobb kifogásokat találni, miért ne teljesítsd a napi sétaadagodat.

kórosan elhízott próbál fogyni

És minden egyes nap ellent kell állnod a kísértésnek, és rávenni magad, hogy igenis csináld! Ha sima lépés a fogyáshoz, vezess edzésnaplót, hogy feketén-fehéren lásd, mennyi sportolást hagytál ki az elmúlt időszakban.

Olvasd el ezt is!

Diéta terv 3000 kalóriát fogyás és izomépítés céljából.

A legfontosabb nyújtógyakorlatok futás után 3. Ne hidd, hogy sokkal több kalóriát égetsz el!

Ha könnyű mozgást keresel, mellyel kiegészítheted a fogyókúrádat, de nem kell semmilyen felszerelést sem vásárolnod hozzá, sőt, az ízületeidet is kíméli, akkor ideális választás számodra a séta. Meglepő módon ebből a mozgásból nem is kell olyan nagyon sok ahhoz, hogy lefogyj. Napi tízezer lépés a fogyásért Ugyan kimondva rettenetesen nagy mennyiségnek tűnik, valójában egyáltalán nem olyan sok. Naponta tízezer lépés séta jó tempóban mintegy háromnegyed óra mozgásnak felel meg, ám ha lassabb vagy, sem tart tovább hatvan percnél. Távolságban ez általában nyolc kilométer megtételét jelenti.

Bár a tempós!! Figyelj arra, hogy a séta ne azért legyen, hogy többet ehess - ha valóban fogyni akarsz, kalóriadeficitnek kell létrejönnie! Ne aggódj, nem baj, ha nehezen kapsz levegőt!

10 dolog, amit felejts el, ha gyaloglással akarsz fogyni

Ha a tempós séta közben kezdesz fáradni, és kapkodod a levegőt, azzal az égvilágon semmi baj sincs, sőt, egy jó jel, hogy valószínűleg zsírégető zónában vagy. Annyit tehetsz, hogy tényleg alaposan bemelegítesz, és utána iktatod be a perces intenzív sétát! Ne minden egyes nap pontosan ugyanazt a tervet kövessd!

produk d trim fogyókúra

Minden egyes nap pont ugyanannyit sétálsz, ugyanolyan tempóval, egyetlen útvonalon? Ha gyaloglással fogynál, variálj az edzéseken: legyenek gyorsabb napok, könnyebb napok, interval gyaloglás - mindnek van előnye.

diétás recept a fogyáshoz

Nem árt, ha az izomépítésre is koncentrálsz, terheled magad, kihívásokat állítasz magad elé - a gyaloglásban is. Ne győzködd magad arról, hogy jól tudod, mennyit eszel Akárhonnan nézzük, a fogyáshoz bizony figyelni kell az étkezésedre is - de őszintének kell lenned magaddal szemben! Nem árt, ha hetekig étkezési naplót vezetsz, és egy szakemberrel beszéled át a hibákat, de számtalan ilyen applikáció is van már, amik számolják a napi kalóriabevitelt, és ötleteket is adnak.

gyorsan zsíréget 20 percig

Igazi zabkásafüggő vagy? Készítsd el az abszolút tökéletes verzót! Ne kezdj el annyit enni, mintha maratont futottál volna Nagyon sok kezdő esik abba a hibába, hogy úgy érzik, megtehetik, mivel edzeni kezdtek, hogy jóval többet esznek.

Szálka Brigitta dietetikus Életmódváltás lépésről lépésre. Gyakorlati tippekkel segítünk a teljesíthető célok kitűzésében a sikeres fogyás érdekében! Közeleg a nyár, amilyen gyorsan csak lehet, szeretnénk megszabadulni a hónapok, netán évek alatt felszedett kilóktól. Olykor nehéz belátnunk, hogy mindehhez életmódot kell ene váltanunk. Pedig ilyen egyszerű: ha minden marad úgy, ahogy volt, akkor súlyunk sem fog lefelé menni.

A mozgás hatására lehet, hogy jobban megengednek maguknak köretnek egy sült kruplit vagy több esti nassolást, így azonban elmarad a hatás, amiért valójában belevágtak a mozgásba.

Ne feledd: kalóriadeificit kell a fogyáshoz, és ha leadnál pár kilót, egy gyaloglós napon is elég az kalória. Ezt tartsd szem előtt!

  • Nagy karok fogyás után
  • Elveszíti a hólyag zsírját
  • 10 dolog, amit felejts el, ha gyaloglással akarsz fogyni

Ne "igyál" felesleges kalóriákat! Nemcsak az ételekre, de az italokra is figyelni kell: a cukros üdítőkkel, édes italokkal, koktélokkal rengeteg, sokszor egy főétkezésnyi pluszkalóriát bevihetsz. Maradj a sima víznél, és pedig több, mint 60 percet edzettél és izzadtál, természetes, hogy kellenek a sók - de ezeket ne egészségtelen italok, cukrozott levek formájában vidd be!

Proteinpor smoothie-ba: Így válaszd ki a tökéleteset!

Mennyit kell gyalogolnod, hogy valóban fogyasszon? Hogyan kezdj neki?

Ne félj az emelkedőktől, a lépcsőktől! Ha intenzív részeket adsz a gyaloglásodhoz, jelentősen növelheted az edzettségedet, emelheted a pulzusodat.

taiwani fogyás

A dombok és a lépcsők igenis nagyon hasznosak, miattuk érdemes útvonalat változtatni! Ráadásul a farizmokat is nagyon jól formálja, ha emelkedőn mész felfelé! Ne ülj annyit! Hiába teszed meg hetente párszor a Shikha Sharma 101 fogyókúrás tippje Tegyél róla, hogy nap közben legalább óránként felállj, sétálj, átmozgassd magad - mindennel égethetsz extra kalóriákat, és minden sima lépés a fogyáshoz, mint az egész napos ülés!