Rendkívül hatékony fogyás 7 szokása


Ha fogyókúrázol, talán az az első sikerélmény, ha a mérleg kevesebbet mutat.

25 késő éjszakai szokás, amely tönkreteszi a fogyás erőfeszítéseit

Pedig nem mindegy, hogy mitől fogysz, hiszen nem csak zsírból, sajnos izomból is veszíthetsz súlyt. Azt mindenki tudja, hogy a fogyás csak úgy indul be, ha kevesebb kalóriát viszel be a szervezetedbe, mint amennyit felhasználsz.

rendkívül hatékony fogyás 7 szokása

Sajnos a képlet nem ilyen egyszerű, előfordulhat, hogy hiába eszel nagyon keveset, mégsem fogysz, vagy csak nagyon minimálisan. Ilyenkor sokan kudarcként élik meg a ki tudja hányadik próbálkozásukat, abba is hagyják a diétát, pedig az okot kéne feltárni.

Ahogy az sem mindegy, mennyit, az sem, hogy milyen szénhidrátokat fogyasztasz. A teljes szénhidrátmegvonás is veszélyes, mert hosszú távon nemcsak az egészségedet rombolja, de súlytöbblethez is vezet. Hiába vetsz be minden praktikát a zsírégető piroluria fogyás kezdve a zsigeri zsír elleni zöldségekig, ha nincs elég izomtömeged, akkor lassul az anyagcseréd, nehezen mennek le a kilók.

rendkívül hatékony fogyás 7 szokása

Egyébként sem mindegy, hogy miből fogysz, ugyanis a zsírszövet térfogata nagyobb, mint az izomzaté, de ezt a hagyományos mérleg sosem fogja megmutatni. Ha néhány dologra odafigyelsz, akkor nem csak eredményes lesz a fogyókúrád, a súlyvesztésed zsírból lesz. Fogyassz elég fehérjét Nemcsak a bevitt ételek mennyisége, hanem a minősége is nagyon fontos.

rendkívül hatékony fogyás 7 szokása

Ha figyelsz, hogy magasabb legyen a fehérjebeviteled, akkor biztosan több zsírt fogsz veszteni, mintha fehérjeszegény étrendet követnél. Fehérjében gazdagok a szárnyasok, a tojás és a tejtermékek, de ha nem eszel húst, akkor sem kell nélkülöznöd, hiszen ezekből a növényi fehérjékből tökéletesen fedezheted a szükségletedet. A szervezet nem képes izmot építeni megfelelő fehérjebevitel nélkül, ahhoz, hogy hatékonyan fogyj, a testsúlyod 1,6-szeresét kell fehérjéből biztosítanod.

Egy 60 kilós ember fehérjeszükséglete 96 gramm, igyekezz ezt tartani.

7 szokás, amelyek segítenek fogyni diéta és stressz nélkül!

A túl kevés kalória sem jó Ha tényleg nagyon kevés kalóriát viszel be a szervezetedbe, vagyis még annál is kevesebbet, mint amennyi az alapvető fizikai funkcióidhoz szükséges, akkor a szervezet elkezd úgynevezett éhező üzemmódba kapcsolni és mindent felhasznál, hogy életben tartson.

Az elraktározott szénhidrátokhoz is hozzányúl, valamint felhasználja a zsírokat és a fehérjét is az izmokból. Mindenképpen konzultálj szakemberrel, hogy megtudd, mennyi kalóriára van szükséged, hogy fogyj. A maradékot inkább edzéssel égesd el.

HOGYAN FOGYTAM LE 40 KG-T

Ne csak kardiózz Hiába fogysz látszólag a futástól és az egyéb kardió-tevékenységtől, valójában nem izmosodsz, hanem izmot vesztesz. Egy idő után pedig már ezeket az edzéseket is nehezebben fogod bírni, hisz nem lesz elég izmod hozzájuk.

Video:Hasra fogyokura Hasra fogyokura Hatékony fogyókúra hasra a felesleges vizet és aztán az izmokból is fogyni kezdhetsz — ez pedig nem cél, ugye? Hatékony fogyókúra hasra, a nagyon erőteljes diéta a jojó- effektus egyik kiváltója is.

Mindenképp iktass be erősítő gyakorlatokat is a kardió mellé. Végezz erősítő edzéseket Nem árulunk el nagy titkot azzal, hogy az izomépítéshez az izmaid edzésére van szükség. Bátran súlyzózz vagy használj kettlebellt, lefogy szemben választhatsz saját testsúlyos gyakorlatokat is.

Így fogyhatsz 8 kilót 7 nap alatt! Mutatjuk a mintaétrendet!

Az erősítő edzések után a szervezet regenerálódik, ekkor égeti el a kalóriákat és építi az izmot is. Már heti 2 erősítő edzésnek látványos hatása lesz, persze csak akkor, ha rendszeresen végzed.

rendkívül hatékony fogyás 7 szokása

Igyál eleget Persze ne kávét vagy alkoholt, hanem tiszta vizet. Ha nem fogyasztasz elég folyadékot, akkor dehidratált leszelaz izmaid rendkívül hatékony fogyás 7 szokása kezdenek és a fogyásod is megállhat.

Hiába vágtok bele egy diétába, egyszerűen nem tudtok látványos eredményeket produkálni? Ezért vagy állandóan éhes!

Mindig legyen melletted egy pohár víz, és akkor is igyál, ha nem érzel szomjúságot. A cukros üdítők, a kávé és rendkívül hatékony fogyás 7 szokása szénsavas italok nem helyettesítik a vizet. Ha nagyon unod, csavarj bele egy citromot.

7 olyan szokás a nagyon hatékony embereknél, akik fogyni próbálnak.

Egyél edzés után Akármennyire sem érzel éhséget, muszáj enned edzés után, különben izmot fogsz veszteni. Igyekezz az edzés után legfeljebb fél órával enni, különben nem ér sokat a befektetett energia.

M még mindig hordja a karikagyűrűjét? De van valami más is, amit kiszúrtak a rajongók A General Motors diéta egészséges, mégis olvadnak le a kilók, ha belevágsz. Nincs szükség étrendkiegészítőre, fogyitablettára. Fontos, hogy ne hagyj ki egyetlen főétkezést sem, mindig legyen meg a napi háromszori étkezés.

Ilyenkor jó minőségű fehérjét és szénhidrátot fogyassz, akár egy fehérjeturmixot vagy zabpelyhet joghurttal. Ezeket a reggeliket nyugodtan összedobhatod edzés után.

rendkívül hatékony fogyás 7 szokása

Ha nem alszol eleget, másnap sokkal többet fogsz nassolni. A hormonjaid sem fognak megfelelően működni, megemelkedik a kortizolszint, a bevitt szénhidrátot pedig zsírként fogja elraktározni a szervezet. Ha fáradt vagy, az edzések sem fognak jól menni.

rendkívül hatékony fogyás 7 szokása

Fotó: Getty Images.